tisdag 10 augusti 2010

Måste ju tro att jag inte gör annat än jobbar.

Har faktiskt andra intressen med inte bara jobb men jobbet och tomten/huset är ett intresse.

Lyssnar mycket på musik, allt möjligt faktiskt lite allätare inom musiken men Dead by april är en stor favorit sen jag såg twilight filmerna.

Shakira "Waka Waka Time for africa" är otroligt bra.
Men the king för mig är Mikael Jackson.
Film är en stor passion och samma där lite allätare men en stor favorit är Twilight.

Motorsport är en stor passion då jag under hela min uppväxt har varit i kontakt med tex. cross, fyrhjuling, båtar och bilar.

Kläder är otroligt roligt och något jag kommer försöka lägga upp lite mer här på bloggen.

Sen har vi Jakt och Fiske då jag är uppväxt på landet.

Nu blir det till att bara ta det lungt och lyssna på lite musik här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nightlife - Nightlife.se | Vimmel, Nattliv, Magasin, Premiär, Skvaller, Blogg och Community