lördag 21 augusti 2010

Då var man hemma nu.

Har man varit och firat dottern min, kan ju säga att hon vart jätte glad för presenten.
Hon fick en ny cykel som hon har tittat på länge nu, hon va ute och cykla i spö regn nu när jag åkte.
Är lite halv jobbigt att åka ifrån sina barn då dom fyller år, man skulle gärna vilja ha en hel dag med dom då.
Men men så är det.

Vad jag ska göra nu, jag hade faktiskt i tankarna att åka till stan med ett par bekanta men hoppar det
vart helt slut här och så är det så dåligt väder, typiskt att göra ingenting väder,kasta sig på soffan väder med en filt och bara vara, så på vägen hem åkte jag förbi macken.

Det vart två wallander, godis och coca cola, mums va gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nightlife - Nightlife.se | Vimmel, Nattliv, Magasin, Premiär, Skvaller, Blogg och Community